Projectadministrateur (financieel)

Fryslân (Wetterskip)

Verlopen op: 10 jan 2025 om 12:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 32
Provincies: Friesland
Segmenten: Financieel Economisch

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 15 januari 2025
Eind datum: 15 april 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Opdracht omschrijving
Ga tijdelijk aan de slag bij Wetterskip Fryslân en duik in de uitdagende wereld van het waterbeheer. Je maakt altijd een verschil in de wereld om je heen en draagt bij aan een veilige en leefbare provincie. Voor mens en natuur. Voor huidige en volgende generaties.
En wat doe jij morgen met water?
In verband met ziektevervanging zijn wij tijdelijk op zoek naar een projectadministrateur die zelfstandig en in samenwerking financiële ondersteuning kan geven bij onder andere dijkversterkingsprojecten.

Verantwoordelijkheden
De opdracht bestaat uit:

  • ondersteuning bij de financiële beheersing van projecten (waaronder dijkversterkingsprojecten)
  • rechterhand zijn van de manager(s) projectenbeheersing & portfoliomanagers plannen & projecten
  • het voeren van financiële taken en zich bezig houden met planning, risicomanagement en managementinformatie
  • het opstarten van projecten en inrichten van bijbehorende financiële administratie
  • het verzorgen van (financiële) administratieve ondersteuning bij o.a. projecten activeren en archiveren, financiële administratie afsluiten, voorboekingen doen, doorvoeren van mutaties in de projectkredieten o.b.v. besluiten over investeringskredieten
  • het opstellen van rapportages voor sturing en verantwoording van projecten, ook voor de audits en accountantscontrole
  • het helpen bij het opstellen en up-to-date houden van de werkprocesbeschrijvingen t.b.v. kwaliteitsmanagement
  • het voeren van financiële administratieve werkzaamheden uit zoals factuurafhandeling, memorialen, en verkoopfacturen

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar van 15 januari 2025 tot 15 mei 2025 voor gemiddeld 28-32 uur per week, waarbij minimaal 3 werkdagen op kantoor.
  • De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.
  • De gesprekken zijn gepland op 14 januari 2025.
  • Een cv van maximaal 5 pagina’s A4 met motivatie moet toegevoegd worden.
  • De aangeboden kandidaat is minimaal in het bezit van een Hbo-diploma op het gebied van bedrijfsadministratie.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een overheidsinstantie in een vergelijkbare functie, met ervaring in projectadministratie.
  • Aantoonbare ervaring met financiële systemen, methodieken en boekhoudkundige richtlijnen op het gebied van projectbeheersing.
  • Kennis en ervaring met financiële pakketten, bij voorkeur met Unit4 (ERPx).

Wensen

  • Minimaal 3 jaar werkervaring bij de overheid of bij voorkeur bij een waterschap.
  • Actuele kennis van projectadministratie en ervaring met de gevraagde werkzaamheden en in staat deze zelfstandig en proactief goed toe te passen.
  • De kandidaat is een teamspeler, resultaat- en klantgericht en beschikt over goede contactuele en sociale vaardigheden. Dit wordt tijdens het gesprek getoetst.
  • De kandidaat is flexibel en kan goed schakelen tussen projecten en managers. De kandidaat kan goed omgaan met pieken in de werkdrukte en het halen van deadlines.
Deze opdracht is verlopen.