Projectassistent nieuwe huisvesting vhl

Gemeente Vijfheerenlanden

Sluit op: 22 jan 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 95
Aantal uur per week: 16
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 22 januari 2025
Eind datum: 22 januari 2027

Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Vijfheerenlanden staat de komende jaren voor een uitdagende en complexe ruimtelijke opgave met een fors woningbouwprogramma, ontwikkeling van bedrijventerreinen en vernieuwing van het gemeentelijk vastgoed waaronder multifunctionele schoolgebouwen, zwembaden en dorpshuizen.

Opdracht
Het projectteam Nieuwe huisvesting VHL coördineert de verbouwing van het gemeentehuis van Vijfheerenlanden in Leerdam. Naar verwachting begint de verbouwing in het voorjaar van 2025 en loopt door tot eind 2026.

De functie: Projectassistent Nieuwe Huisvesting VHL
Als projectassistent ondersteun je het projectteam, het ontwerpteam, de stuurgroep, de projectleider en de programmamanager van project Nieuwe huisvesting VHL.

Werkzaamheden

  • Je plant complexe afspraken in met zowel interne als externe partijen.
  • Je organiseert de maandelijkse projectteam vergaderingen, tweewekelijkse ontwerpteam-overleggen, de maandelijkse stuurgroep vergadering en diverse werkgroepen.
  • Je organiseert informatiebijeenkomsten voor verschillende doelgroepen (bewoners, raadsleden, medewerkers) en zorgt voor verslaglegging daarvan.
  • Je houdt de actielijst bij van de stuurgroep overleggen.
  • Je notuleert bij de ontwerpteam vergaderingen.
  • Je beheert de mailbox van het project en stemt de beantwoording van vragen van collega’s en bewoners af met de juiste vakdiscipline.
  • Je houdt de projectinformatie op de website up-to-date.
  • Je schrijft bewonersbrieven, nieuwsbrieven, berichten voor intranet en website.
  • Je assisteert bij de voorbereiding van bestuurlijke besluitvorming.
  • Je doet de eindredactie van de bestuurlijke voortgangsrapportages.
  • Je zorgt voor de administratieve verwerking van offertes, opdrachtbevestigingen, inkooporders en facturen.
  • Je draagt bij aan de budgetbewaking van het project en de deelprojecten.
  • Je houdt het digitale archief bij.

Competenties

  • Analytisch en creatief, in mogelijkheden kunnen denken.
  • Zelfstandig, neemt initiatief en toont lef.
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
  • Een teamspeler die het leuk vindt om samen te werken met anderen.
  • Proactief, weet van aanpakken en kan snel schakelen.
  • Organisatietalent: zorgdragen voor structuur en overzicht, ook in drukke of uitdagende situaties.
  • Sterke communicatievaardigheden.
  • Kan omgaan met stress en het presteren onder tijdsdruk.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 23 januari 2025 tussen 10:00-13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk woensdagochtend 22 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare ervaring als projectassistent bij meer dan 1 gemeente.
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop.

Wensen

  • Aantoonbare ervaring als projectassistent bij een verbouwing/renovatie van een kantoorgebouw (maak dit concreet met een aantoonbaar voorbeeld).
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Projectassistent bij (een) gemeente(s) in de afgelopen 7 jaar.
  • Ervaring met de organisatie van bijeenkomsten (50-100 personen).
  • Aantoonbare ervaring met het schrijven van bewonersbrieven en berichten voor website en intranet.
  • Maximaal uurtarief van €95,- exclusief BTW inclusief reiskosten woon/werkverkeer.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx