Gemeente Renkum - Projectmanager Reconstructie Utrechtseweg (Renkum-Heelsum)
Opdrachtomschrijving
Uit weginspecties blijkt dat de Utrechtseweg, tussen Renkum en Heelsum, aan vervanging toe is. Naast vernieuwing van de weg zelf, kent dit traject ook uitdagingen met betrekking tot hemelwaterafvoer en riolering. Vanuit de disciplines Verkeer en Groen zijn er bovendien diverse wensen en eisen. Als projectmanager werk je nauw samen met de technisch manager en de adviseur communicatie en participatie.
Voor de periode oktober 2024 tot en met september 2026 wordt een gemiddeld aantal van 10 uur per week aangehouden. Gedurende deze periode ben je op het gemeentehuis aanwezig, tenzij projectgerelateerde activiteiten elders plaatsvinden. Je aanwezigheid wordt afgestemd met de opdrachtgever en technisch manager.
Verantwoordelijkheden
- Het integraal uitvoeren van het project;
- Het beheren van de financiën, waarbij je nauw contact hebt met de financieel adviseur;
- Het opstellen en bewaken van de projectplanning, inclusief mijlpalen en go-no-go momenten;
- Het opzetten van de projectorganisatie en zorgen voor voldoende capaciteit binnen het team;
- Het aanvragen en verantwoorden van subsidies;
- Het uitvoeren van risicoanalyses per fase (RISMAN methode);
- Het verzorgen van aanbestedingen voor de engineerings- en uitvoeringswerkzaamheden.
Eisen
- De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-11-2024 tot en met 31-10-2026 voor 10 uur per week.
- U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
- De kandidaat heeft een volledig erkend en afgerond diploma op minimaal Hbo-niveau.
- De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 10 jaar werkervaring als projectleider. Dit moet duidelijk blijken uit het CV, inclusief de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
- De vereiste gedragscompetenties zoals nauwkeurigheid, besluitvaardigheid, flexibiliteit, gezag, kwaliteitsgerichtheid en onderhandelingsvaardigheid moeten blijken tijdens het verificatiegesprek.
Wensen
- De kandidaat heeft een volledig erkend en afgerond diploma op minimaal Hbo-niveau in de richting van civiel- of cultuurtechnisch gebied.
- De kandidaat heeft minimaal 10 jaar ervaring in het leiden van civieltechnische projecten in de openbare ruimte. Deze ervaring moet blijken uit het CV, inclusief een situatieschets en het aantal maanden ervaring.
- De kandidaat heeft ervaring met geïntegreerde contracten (UAV-gc/ bouwteam). Dit moet blijken uit 3 referentieprojecten die in het CV zijn opgenomen.
- De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring binnen de centrale overheid en/of een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit concrete voorbeelden in het CV.