Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.
Afdeling
Werken voor PMA is werken voor het interne projectbureau van de gemeente. Alle unieke en complexe projecten die te groot zijn voor een enkele afdeling pak je binnen PMA op. Hier werk je over de gehele breedte van de organisatie én met externe partijen. Jij helpt de gemeente ondernemen.
Opdracht
Voor het team ondersteuning en advies zijn wij op zoek naar een projectondersteuner. Als projectondersteuner ondersteun je meerdere projecten.
Dit is uiteenlopend van ruimtelijke projecten tot sociale projecten. De projectondersteuner organiseert overleggen en sessies voor het project, bereidt ze voor, zorgt voor verslaglegging en voert acties uit. Het gaat hierbij onder meer om het volgende:
Administratieve en organisatorische ondersteuning:
- Het plannen en coördineren van afspraken en bijeenkomsten.
- Beheer van het projectdossier, inclusief het archiveren van documenten en bijhouden van wijzigingen.
- Ondersteunen bij het opstellen van rapportages, actielijsten en andere projectdocumentatie.
- Bijdragen aan bewustwordingstrajecten op het gebied van informatiebeveiliging, in lijn met de doelen van NIS2.
- Samenwerken met het projectteam om inhoudelijke deliverables op te leveren.
- Signaleren van risico’s en het proactief aandragen van oplossingen binnen het kader van informatiebeveiliging en compliance.
Competenties
- Nauwkeurig en gestructureerd
- Samenwerkingsgericht en flexibel
- Resultaatgericht met oog voor kwaliteit
- Flexibele en creatieve werkinstelling
Eisen
- ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop (geen iPad); de werkplekken van de gemeente Leidschendam-Voorburg zijn voorzien van USB-C (Thunderbolt) docking beeldschermen.
- Per februari 2025 beschikbaar voor 16 uur per week gedurende de gehele looptijd van de opdracht inclusief mogelijke verlengingsopties.
- Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als projectondersteuner binnen een overheidsorganisatie.
- Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding op het gebied van ICT.
Wensen
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectondersteuner binnen een gemeentelijke instelling.
- Aantoonbare werkervaring met informatiebeveiliging en NIS2 of de BIO2.0.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als projectondersteuner op ICT projecten binnen een gemeente.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen van protocollen, procedures en processen in de lijnorganisatie.