Projectsecretaris openbare werken

Gemeente Huizen

Sluit op: 6 feb 2025 om 00:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 16
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: Algemeen-projectmanagement

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 17 februari 2025
Eind datum: 17 februari 2026

Opdrachtgever
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.

Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht. 

Opdracht
Als projectsecretaris van een groot project in de openbare ruimte (wijk renovatie) werk je nauw samen met de projectleider(s). Je ontzorgt hen op administratief vlak, je hebt bij voorkeur affiniteit met een ambtelijke organisatie, je kunt goed communiceren in woord en schrift, je bent een duizendpoot die zelf graag mee-, en nadenkt. Je takenpakker zal onder andere bestaan uit:

  • Je ondersteunt de projectorganisatie binnen het fysiek domein.
  • Je hebt ervaring met het inrichten en opbouwen van de projectorganisatie- en administratie. Hieraan lever je een belangrijke bijdrage.
  • Je verzorgt het agendabeheer van de projectleider(s) en bereidt in- en externe bijeenkomsten voor, waaronder bewonersbijeenkomsten.
  • Je verzorgt verder de projectadministratie en -archivering.
  • Je draagt bij aan inwonerscommunicatie en informatie op de website.
  • Tenslotte lever je een bijdrage aan voortgangsrapportages, notuleer je in voorkomende gevallen, formuleer je actiepunten en bewaak je deze.
  • Hierbij werk je samen met collega’s bedrijfsvoeringondersteuning, projectleiders, adviseurs en de leiding.

Competenties

  • Je bent analytisch sterk en weer snel verbetermogelijkheden te signaleren;
  • Je bent in staat om mensen in beweging te krijgen om de kwaliteitsnormen van onze processen na te leven;
  • Je bent een teamplayer en werkt graag samen met mensen uit verschillende werkvelden binnen het fysieke domein.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Uiterlijk beschikbaar per 17 februari 2025 voor 16 uur per week, gedurende gehele opdracht inclusief verlengingen;
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO-4 niveau;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het ondersteunen van projectleiding / -management.

Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met projectmatig werken;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het voeren van een projectadministratie;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met inwonerscommunicatie;

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx