Secretaresse / Administratief medewerker

Slachtofferhulp Nederland

Sluit op: 30 apr 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 50
Aantal uur per week: 24
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 30 april 2025
Eind datum: 30 september 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Slachtofferhulp Nederland werkt vanuit 11 districten en enkele landelijk werkende teams. Binnen elk district zijn verschillende soorten dienstverlening aanwezig. De dienstverlening richt zich op het informeren, adviseren en ondersteunen van cliënten. Daarnaast vertegenwoordigt Slachtofferhulp Nederland de belangen van slachtoffers in de maatschappij en stimuleert zij kennisontwikkeling op het gebied van slachtoffers en hulp aan slachtoffers en hun naasten.

Opdracht
In deze functie ondersteun je de districtsmanager, onder andere door het beheren van agenda’s en mailbox. Je plant en organiseert overleggen en bijeenkomsten, stelt agenda’s op en verzorgt de verslaglegging. Je hebt contact met interne en externe ketenpartners en je bent verantwoordelijk voor het aanvragen en verantwoorden van subsidies bij gemeenten. Daarnaast verzorg je correspondentie en verwerk je aanmeldingen van cliënten in het volgsysteem. Wanneer informatie ontbreekt, neem je contact op met onze ketenpartners om dit aan te vullen. Ook ondersteun je de teamleiders bij facilitaire zaken op de locaties in Breda en Tilburg, zoals voorraadbeheer of het bestellen van lunches.

CV-eisen
– Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg. Is hybride werken mogelijk: Nee. Locatie Tilburg en Breda.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 7 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 6 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op Mbo niveau.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse.
  • Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office.
  • Kandidaat is bereid om volledig op locatie te werken in de vestigingen Tilburg en/of Breda.

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op Mbo niveau in een secretariële richting.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse en administratief medewerker.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een publieke instelling.
  • Competenties:
    • Organisatievermogen
    • Communicatieve vaardigheden
    • Stressbestendigheid
    • Kunnen multitasking

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx