Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.
Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.
Opdracht:
- Controleren voortgang maandafsluiting en ondersteunen collega's daarbij
- Aansluiting tussen GOUW (belastingen) en KEY2Financiën monitoren
- Financieel beheer van tussenrekeningen, balansgedeelte en checken BTW-aangifte
- Meedraaien in verbetertrajecten, zoals implementatie van LIAS, aanbrengen van QR-code op facturen, etc.
- Medewerkers coachen en sparringspartner voor medewerker
- Zelf bijspringen daar waar de druk het hoogst is (handen uit de mouwen steken)
- Personeelsadministratie / inrichting loonsomsturing / personeelsbegroting
Eisen
- Een afgeronde opleiding op hbo niveau;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker financiën;
- Voor deze opdracht is minimaal 3 dagen fysieke aanwezigheid vereist.
Gunningscriteria
- Een afgeronde opleiding op financieel vlak op hbo niveau;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker financiën;
- Minimaal 3 jaar ervaring binnen een gemeentelijke instelling;
- Aantoonbare werkervaring met GOUW en Key2finance.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja, zie hierboven minimaal 3 dagen per week op kantoor.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 5 september 2024, tussen 13.00 uur en 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 3 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.