Aanleiding
In 2022 stelde de gemeenteraad het Integraal HuisvestingsPlan (IHP) vast. Eén van de prioriteiten daarin is de uitbreiding van het Integraal Kindcentrum (IKC) in Beneden-Leeuwen. Er is sprake van een leerlingengroei die niet opgevangen kan worden in het bestaande schoolgebouw. De reeds gerealiseerde tijdelijke huisvesting biedt tot 2027 voldoende ruimte. Binnenkort verzoeken we de raad het investeringskrediet beschikbaar te stellen voor de uitbreiding van het IKC. Gezien de tijdsdruk starten we direct daarna met het selecteren van architecten en adviseurs om vervolgens de diverse fasen van het gehele proces te doorlopen.
Specifieke taakomschrijving
De projectmanager zorgt voor het maken van de planning, woont de vergaderingen bij met de betrokken partijen, houdt de voortgang van het project bij en evalueert processen. Daarnaast lost de projectmanager, zo ver als mogelijk, eventuele problemen op en schat de risico’s in. Tot slot is de projectmanager tijdens (de voorbereidingen van) de bouw verantwoordelijk voor de directievoering en het toezicht op de uitvoering.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-09-2024 tot en met 01-08-2027 voor (gemiddeld) 8 tot 10 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen:
- De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-09-2024 tot en met 01-08-2027 voor (gemiddeld) 8 tot 10 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
- U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Het CV is in het Nederlands opgesteld en in PDF-formaat. In het CV staan naast de persoonlijke (contact)gegevens: functienaam, organisatie, start- en einddatum van de opgebouwde carrière en een weergave van de werkzaamheden.
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider / -manager op het gebied van onderwijshuisvesting (benoem dit duidelijk in het cv).
- 3 tot 4 jaar ervaring met onderwijs.
- Een aantoonbare afgeronde relevante opleiding op minimaal hbo bachelor.
Wensen:
- In een motivatiebrief geef je een nadere beschrijving van je werkervaring in combinatie met de hierin ontwikkelde competenties. Je licht verder toe waaruit jouw affiniteit en inhoudelijke bekendheid met dit beleidsterrein blijkt. Je motiveert waarom jij de meest geschikte kandidaat bent voor deze rol.
- Je bent een netwerker en hebt ervaring in het samenwerken met netwerkpartners. Je bent ook een stevige persoonlijkheid die ‘nee’ durft te verkopen als dat moet. Je kunt plannen, prioriteren en in de samenwerking ben je transparant.
- Je durft innovatieve ideeën en oplossingen aan te dragen om bestuurlijke ambities te realiseren. Je kunt dit aantonen met een kernachtige omschrijving.