Senior werkplekbeheerder

Gemeente Oosterhout

Sluit op: 10 jan 2025 om 14:00
Max. Uurtarief: 90
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 20 januari 2025
Eind datum: 1 juli 2025

Ben jij dienstverlenend ingesteld?
Wil jij meewerken aan het ontwikkelen, inrichten en beheren van de producten (printers, laptops enz) die Equalit aanbiedt aan de 11 gemeenten die bij Equalit zijn aangesloten? Wil je dat doen in een complexe ICT-omgeving? Kom ons dan versterken als Senior Werkplekbeheerder bij Equalit.

Wat ga je doen?
Je komt te werken in het team Werkplek. Dit team faciliteert onze gebruikers bij hun digitale werkplekken, denk hierbij aan producten als telefonie, hardware en printers. Als Senior Werkplekbeheerder houd jij je onder andere bezig met het beheren van deze producten en van mobiele apps en Microsoft InTune. Jij gaat hiervoor het technisch- en functioneel beheer doen en je zorgt ervoor dat deze producten soepel draaien. Daarnaast denk je mee over nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden om de werkplekken nog meer aan te laten sluiten bij de wensen en behoeften van onze gebruikers.

Wat hoort er nog meer bij?

  • Oplossen van technische problemen, zowel eerstelijns, tweedelijns als complexere incidenten die niet door eerstelijns support worden aangepakt, met blijvende oplossingen;
  • ITIL-servicemanagement: Toepassen van ITIL-processen (incident-, probleem- en changemanagement) voor consistente dienstverlening en efficiëntie;
  • Beheer van hardware; bestellingen, voorraden en registraties in CMDB;
  • Afstemming met Senior Servicedesk voor gemeente bezoeken;
  • Begeleiden van nieuwe medewerkers: Zorgen voor een soepele onboarding van nieuwe medewerkers door het inregelen van accounts, configureren van werkplekken en bieden van training;
  • Handleidingen en werkinstructies: Maken van handleidingen en werkinstructies voor medewerkers in Office 365, SharePoint en andere tools ter verbetering van de gebruikerservaring;

Wie zoeken wij
We zijn op zoek naar een ervaren werkplekbeheerder die toe is aan de volgende stap. Je ontwikkelt met elkaar nieuwe diensten daarom is het belangrijk dat je goed kunt samenwerken zowel met je collega’s als met onze deelnemers. En verder:

  • Je hebt meer dan 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent een ervaren beheerder met technische en conceptuele kennis van MS technologieën. De afgelopen jaren heb je je flink verdiept in next-gen technieken zoals Intune, Autopilot, Defender en Azure;
  • Je droomt over Windows operating systemen, computernetwerken en software deployment;
  • Je hebt ervaring met Powershell, begrijpt Active Directory en EntraID;
  • Relevante Microsoft certificeringen;
  • Je bent bekend met ITIL en Agile werken;
  • Je bent “Security Aware” in mindset en handelen;
  • Je bent klant- en servicegericht en vindt het leuk om veel impact op klanttevredenheid te maken;
  • Je bent in staat heldere probleemanalyses aan te leveren en oplossingen te vinden binnen onze architecturale kaders;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • Hoewel je zelfstandig en proactief werkt, vind je werken en ontwikkelen in een team belangrijk.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat heeft MBO+ werk- en denkniveau.
  • De kandidaat heeft minimaal 4 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie als Werkplekbeheerder. Dit moet blijken uit het CV.
  • De kandidaat heeft ervaring met Powershell, begrijpt Active Directory en EntraID. Dit moet blijken uit het CV.
  • De kandidaat is een ervaren beheerder met technische en conceptuele kennis van MS technologieën. Dit moet blijken uit het CV.
  • Het maximum uurtarief bedraagt €90,00.

Wensen

  • De kandidaat heeft werkervaring bij een gemeente. Dit moet blijken uit het CV.
  • De kandidaat heeft een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur richting ICT/Informatica. Dit moet blijken uit het CV.
  • Mate waarin kandidaat aan de volgende competenties voldoet (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld):
    • Pro-actief
    • Klantgericht
    • Samenwerken
    • Plannen en organiseren
    • Verandervermogen
    • Integer
    • Creatief
    • Zorgvuldig
    • Betrokken
    • Resultaatgericht
    • Communicatief vaardig
    • Zelfstandig
    • Analytisch
    • Netwerker
    • Politieke en bestuurlijke sensitiviteit

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx