Servicedesk medewerker

ICT Rijk van Nijmegen

Sluit op: 13 feb 2025 om 08:00
Max. Uurtarief: 52
Aantal uur per week: 40
Provincies: Gelderland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 17 februari 2025
Eind datum: 31 juli 2025

Opdracht omschrijving
ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de gemeente Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de Omgevingsdienst en het Werkbedrijf. Binnen iRvN werken wij met een aantal teams.

De afdeling Dienstverlening van de iRvN bestaat uit drie teams: De Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het Logistiek & Mobiel Team. Met deze drie teams helpen wij dagelijks ruim 5.500 eindgebruikers met hun werkomgeving. Binnen dienstverlening zoeken we een skilled servicemedewerker die zowel op locatie als bij de centrale Servicedesk inzetbaar is.

Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dienstverlening aan onze eindgebruikers op één van de grootste locaties van onze deelnemende organisaties of op de centrale Servicedesk. Dit betekent dat je gebruikers helpt met het installeren van de laptop en/of mobiele telefoon, dat je gebruikers helpt wanneer ze hulp nodig hebben of bij de centrale servicedesk gebruikers telefonisch te woord staat.

Verantwoordelijkheden
In deze opdracht:

  • Krijg je energie van het helpen van een collega en sta je voor de kernwaarden van iRvN: Oplossingsgericht, Betrokken, Professioneel en betrouwbaar. Wij benaderen en zien al onze 5300 eindgebruikers als onze collega’s. Zo zoeken we een goede samenwerking om alle ambtenaren zo goed mogelijk hun werk te kunnen laten doen.
  • Ben jij in staat een probleem van een gebruiker of systeem te analyseren en registreer je de meldingen in Topdesk.
  • Je lost de lokale incidenten en vragen op of zorgt dat ze opgelost worden door een adequate intake en eventuele overdracht naar de 3de lijn (ICT-beheer of Functioneel beheer).
  • Ben jij medeverantwoordelijk voor de klanttevredenheid en/of deze toe- dan wel afneemt. Natuurlijk ben je daarvoor afhankelijk van de kwaliteit van je collega’s binnen iRvN. De gebruiker heeft daar geen last van, want jij lost alles op of zorgt ervoor dat het opgelost wordt.
  • Ondersteun je de eindgebruikers met vragen over de veel gebruikte applicaties zoals Outlook, SharePoint, Teams of bijvoorbeeld OneDrive.
  • Draag je de verantwoordelijkheid voor een juiste inrichting en registratie van de Procesadministratie op locatie.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 17 februari tot en met 31 juli 2025 voor 40 uur per week.
  • De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 3 maanden.
  • De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure.
  • Minimaal een afgeronde opleiding ICT-beheer niveau 4.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als Skilled Servicedesk medewerker binnen een organisatie met + 2.000 eindgebruikers.
  • Je hebt, bij voorkeur meerdere jaren, aantoonbare recente ervaring met het uitleveren en ondersteuning van gebruikers bij hun werkplek.
  • Bereid om naar locatie (Nieuwe Dukenburgseweg 21A) te komen van maandag tot en met vrijdag binnen de openingstijden van de servicedesk van 7:30 tot 17:00.
  • Je woont binnen een reistijd van 30 minuten van de Dukenburgseweg te Nijmegen i.v.m. calamiteiten en incidenten.
  • Goede kennis en beheersing van de Nederlandse taal, mondeling en schriftelijk.

Wensen

  • Aantoonbaar meerdere jaren actuele kennis van en ervaring met Windows server platform en Active Directory.
  • Aantoonbare actuele kennis van M365 en Office 2016.
  • Bij voorkeur gecertificeerd in M365 en Office 2016.
  • Aantoonbare kennis van de Microsoft 365 applicaties met betrekking tot gebruikersondersteuning en adoptie.
  • Aantoonbaar kennis en ervaring met AI-toepassingen zoals een virtual assistent.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx