Doel van de opdracht
De opdrachtnemer vervult de rol van technisch beheerder voor de vastgoedportefeuille van de Vastgoedorganisatie Utrecht, specifiek gericht op de panden binnen het cluster opvang Oekraïne. De opdrachtgever verlangt een resultaatgerichte invulling van het technisch beheer van de panden, met nadruk op het onderhouden van de gebouwen en het naleven van wettelijke verplichtingen. Deze opdracht heeft bestaansrecht tot in ieder geval maart 2026 i.v.m. financiering van het Rijk.
Je taken
- Het zijn van het eerste aanspreekpunt voor de huurders in jouw portefeuille;
- Verantwoordelijk voor het beheer- en onderhoud van complexen in jouw portefeuille;
- Aansturing onderhoudspartijen op het gebied van installaties;
- Vraagbaak en coördinator van reparaties en storingen;
- Controleren van de opgestelde conditiemetingen / meerjarenonderhoudsplanning;
- Uit laten voeren van wettelijke taken en documenteren daarvan;
- Het actief registreren van alle formele communicatie in MS-Teams (offertes, opdrachten, akkoorden, etc.);
- In beheername van nieuwe complexen die uit het project komen;
- Opstellen en beheren jaarplanning periodiek onderhoud;
- Technisch inhoudelijke beoordeling van offertes;
- Factuur controle van uitgevoerde werkzaamheden;
- Controle en waar nodig bijsturen van beheertaken van sociaal beheerder;
- Projectleider bij het sluiten van locaties;
- Adviseren over technische zaken;
- Je werk bevindt zich hoofdzakelijk om de diverse panden verspreid door de stad.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.
Eisen
- Heeft u bij vraag 1.1.3. 'ZZP Rechtstreeks' ingevuld en heeft u gedurende de afgelopen 12 maanden voor meer dan 70% van de tijd (25 uren per week of 8 maanden per jaar) gewerkt als rechtstreekse zzp’er (zonder bemiddeling en/of detachering door een bureau) bij de gemeente Utrecht?
- Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
- Je beschikt over hbo werk- en denkniveau:
- Heb je minimaal 5 jaar werkervaring als technisch beheerder?
- Ik bevestig dat ik de bovenstaande vragen naar waarheid heb ingevuld:
Wensen
- Aantal jaren aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie: - 5 tot 8 jaar - 8 tot 10 jaar - Meer dan 10 jaar
- Heb je minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan binnen de overheid?
- Heb je aantoonbare werkervaring binnen maatschappelijke opvang (zoals het COA)?
- Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
- Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
- Prijs is exclusief BTW en inclusief alle bijkomende kosten. Let op: het maximum uurtarief is: € 100,-. Het met een hoger tarief offreren dan het aangeven maximum leidt tot uitsluiting van verdere deelname.