Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken.
Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie.
Opdracht
Telefoon aannemen, doorverbinden, mensen op weg helpen, registreren in systemen.
Eisen
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen jaren binnen een klantcontactcentrum / receptie.
- Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.
- Beschikbaar om 5 dagen per week in de ochtenden te werken.
- Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2025.
Wensen
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau.
- Aantoonbare werkervaring bij het Klantcontactcentrum van een gemeente.
- Aantoonbare werkervaring met Zaaksysteem of Key2Burgerzaken.
- Aantoonbare werkervaring met Outlook.