Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken. In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.
Opdracht
Je zorgt samen met een andere toezichthouder dat de meldingen over de openbare ruimte tijdig worden opgepakt en afgehandeld. Daarnaast voer je controles uit ten behoeve van handhavingsprocedures. Dit doe je op wisselende dagen in de week. Je werkt daarbij nauw samen met de handhavingsjuristen en bent samen verantwoordelijk voor de lopende handhavingstrajecten voor dit project.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 3 februari 2025 tussen 10.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 31 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Eisen
- Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder binnen een gemeente.
Wensen
- Aantoonbare werkervaring met bestuursrechtelijk toezichthouden / wabo in de afgelopen 5 jaar.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder binnen een gemeente.
- Aantoonbare kennis van: wabo, awb, gemeentewet, wro, omgevingswet/omgevingsvisie.
- Aantoonbare kennis van 4 van de bovengenoemde wetten.
- Aantoonbare kennis van 3 van de bovengenoemde wetten.
- Aantoonbare kennis van 2 van de bovengenoemde wetten.
- Aantoonbare kennis van geen of 1 van bovengenoemde wetten.